Efektyvi komunikacija ir įtaiga pardavimų sėkmei

Tipiniuose pardavimų mokymuose išmokta pardavimų technika be profesionalaus komunikavimo igūdžių antrodo dirbtinai ir nenatūraliai. Pardavimo vadybininkai dėl to dažnai atrodo per daug oficialūs, „per saldūs“ arba per daug „savi“. Pardavimų technika be efektyvaus komunikavimo igūdžių veikia panašiai, kaip nesuteptas variklis.

Akivaizdu, kad komerciniuose pasiūlymuose ir vadybininko kalboje visada yra minimos frazės “tinkamas produktas”, “patikima firma”, “gera kokybė” ir panašiai. Klientas nieko kito ir nesitiki išgirsti. Bendraudamas, klientas stebi KAIP vadybininkas visa tai iškomunikuoja ir pagal tai sudaro galutinę nuomonę, kaip interpretuoti gautą informaciją.

Pardavimų vadybininkas, o tiksliau visas iš jo išeinantis komunikacijos srautas, turi būti „daiktiniu įrodymu”, kad pasiūlyme ir jo kalboje pateikta informacija yra tiesa ir ja galima tikėti. Jei taip nėra, klientas abejoja, delsia, pardavimo procesas tampa ilgas ir varginantis.

Mokymų metu išmoksite:

  • valdyti neverbalinę komunikaciją (kūno kalbą) pardavimuose;
  • daryti įtaką klientui net kalbant „apie orą“;
  • greičiau įgauti kliento pasitikėjimą;
  • nuolat išlaikyti kliento dėmesį bendravimo metu;
  • valdyti jaudulį, jaustis užtikrintai susitikimuose su klientu.

 

Grupėje bus ne daugiau nei 12 žmonių.

 

Mokymų programa:

  • iš ko susideda informacijos (komunikavimo) srautas? Pagrindiniai kalbos technikos parametrai;
  • komunikavimo energetika – kaip ją valdyti siekiant pritraukti ir išlaikyti kliento dėmesį?
  • improvizacija bendraujant – kaip lengvai užmegztį ir palaikyti pokalbį?
  • laikysena bendravimo metu – kaip kalba mūsų kūnas ir kaip jį valdyti?
  • jaudulio valdymo metodai – kaip jaustis užtikrintai bendraujant net ir su „didžiausiu bosu”?
  • emocijų išreiškimas bendraujat – kaip lengvai išsiskirti iš kitų?
  • gestai: gestų „video kanalo“ panaudojimas išreiškiant mintis ir stiprnant įtaką klientams;
  • akių kontaktas – kaip išlaikyti auditorijos dėmesį bei turėti „gyvą” kontaktą su kiekvienu pašnekovu?
  • komunikavimas poroje – kokia yra specifika, kai bendraujame su klientu dviese?
  • kaip daroma įtaka? Būtinos sąlygos ir pagrindinės įtakos darymo technikos;
  • metapranešimas: kaip valdyti kūno kalbos visumą? Kuo labiausiai tiki klientas?
  • svarbiausių tezių pateikimas – ką daryti, kad visi vienareikšmiškai suprastų, kas yra svarbiausia Jūsų pasiūlyme?
  • savo idėjų įterpimas atsakant į klausimus – panaudokime klientų užduodamus klausimus dar kartą akcentuoti svarbiausias pasiūlymo  idėjas!
  • žmonių mąstymo, informacijos priėmimo ir filtravimo būdai – kaip tai nustatyti konkrečiam žmogui ar grupei žmonių ir kalbėti „kliento kalba”?
  • efektyvios prezentacijos struktūra;
  • efektyvi komunikacija ir įtaiga nuotoliniu būdu (retorinia niuansai, aparatūriniai/techniniai sprendimai).

 

Mokymo metodai:

  • būtiniausia teorija;
  • pratimai;
  • dalyvių igūdžių vertinimas po kiekvieno pratimo;
  • konkrečių atvejų analizė, gyvenimiški pavyzdžiai;
  • trumpi video filmai, iliustruojantys treniruojamus igūdžius;
  • 80% mokymų laiko sudarys pratimai;
  • mokymai yra vedami lietuvių kalba.

 

Mokymus veda: Valdemar Chmielevski

Mokymų treneris turi daugiau nei 30 metų praktinę pardavimų patirtį. Tarptautinio Retorikos ir oratoriaus meistriškumo universiteto vyresnysis treneris-licenciatas, NLP Praktikas (Licensed Practitioner of NLP).

 

Geriausi ir įdomiausi mokymai kuriuose teko dalyvauti.

Ligita Kiznytė, UAB Affecto Lietuva

Artimiausi atviri mokymai:

2024/05/27-28, Vilnius

REGISTRUOKITĖS

Trukmė: 2 dienos (16 ak. val.)

Laikas: 9:00 - 17:00

Dalyvių skaičius: iki 12

Kaina: 290 Eur

Registracijos-paklausimų forma

Įveskite žemiau pateiktus simbolius
captcha