Sėkmingų pardavimų fundamentas

Fundamentalūs, klasikiniai pardavimų mokymai.

Mokymų metu išmoksite:

  • suprasti ir valdyti pardavimų procesą;
  • praktikoje naudoti svarbiausias pardavimų technikas;
  • neutralizuoti klientų prieštaravimus ir sėkmingai užbaigti pardavimą;
  • suformuoti savyje tvirtą psichologinį pagrindą sėkmingiems pardavimams.

 

Grupėje bus ne daugiau nei 12 žmonių.

 

Mokymų programa:
I. Pardavimų vadybininko asmenybė

  • kokios žinios ir įgūdžiai yra būtini profesionaliam pardavimų vadybininko darbui?
  • pardavimų vadybininko įvaizdis;
  • pardavimų vadybininko misija;
  • sėkmę pardavimuose nešančios asmeninės vertybės ir įsitikinimai;
  • pardavimų vadybininkų tipai. Efektyviausi elgesio modeliai;
  • imuniteto kliento „ne“ ugdymas;
  • pardavimų vadybininko vertės sąvoka. Kaip didinti savo vertę?

II. Pardavimo procesas

  • pardavimų tipai;
  • skirtingos taktikos ir pardavimų vadybininko elgesys pagal pardavimų tipą;
  • pardavimo proceso etapai;
  • kas yra paslėptas kliento poreikis ir kaip tai panaudoti pardavimo procese?
  • ar sėkmingam pardavimui ir kliento išlaikymui užtenka vien tik aiškintis kliento poreikius? Kaip elgiasi sėkmingiausi pardavėjai?
  • kaina: struktūra, nustatymo principai, pateikimo taisyklės;
  • paslėpti pelno šaltiniai.

III. Pardavimų technikos

  • pasiruošimas pardavimui: klausimai, į kuriuos neatsakius geriau nepradėti pardavimų veiksmo;
  • bendravimas elektroniniu paštu;
  • profesionalus telefoninis pokalbis (pasiruošimas, struktūra, eiga);
  • profesionalus vizitas pas klientą (pasiruošimas, struktūra, eiga);
  • veiksmingas argumentavimas;
  • darbas su kliento prieštaravimais (daug praktikos!);
  • kliento apsisprendimo skatinimas;
  • pardavimo užbaigimas;
  • pardavimo proceso valdymas klausimų pagalba (SPIN pardavimų technika).

IV. Svarbūs klausimai, kurie dažniausiai nėra nagrinėjami tipiniuose pardavimų mokymuose

  • ko labiausiai laukia iš Jūsų klientas? Kliento lojalumo stiprinimo būdai;
  • ar klientas visada yra teisus?
  • pardavimas neįvyko – kaip iš to gauti naudą?
  • dažniausiai daromos pardavimų vadybininkų klaidos;
  • savitarpio pagalbos tinklų kūrimas.

 

Mokymo metodai:

  • būtiniausia teorija;
  • praktinės užduotys ir pratimai;
  • konkrečių atvejų analizė, gyvenimiški pavyzdžiai;
  • audio/video įrašai ir jų analizė;
  • mokymų trukmė: 16 akademinių valandų (2 dienos);
  • mokymai vedami lietuvių kalba.

 

Mokymus veda: Valdemar Chmielevski

Mokymų treneris turi daugiau nei 30 metų praktinę pardavimų patirtį. Dirbdamas pardavimų vadybininku vykdė didelius ir ilgalaikius B2B pardavimus. Gavo apdovanojimą kaip daugiausiai teigiamų klientų atsiliepimų sulaukęs pardavimų vadybininkas.

Valdemarui dirbant direktoriaus pavaduotojo ir direktoriaus pareigose, kompanijos pardavimų augimas buvo dvigubai didesnis, nei rinkos augimas.

Treneris atvirai ir su malonumu dalinasi asmenine patirtimi.

 

 

Unikali, iki šiol negirdėta mokymo technika ir programa; nors esu dalyvavęs ne vienuose solidžių Lietuvos įmonių mokymuose. Puiki mokymų programa patenkino tiek pardavimų vadybininkų, tiek vadovų lūkesčius.

Vytautas Bakas,

Pareigūnų kredito unijos vadovas

Artimiausi atviri mokymai:

2024/10/01-02, Vilnius

REGISTRUOKITĖS

Trukmė: 2 dienos (16 ak. val.)

Laikas: 9:00 - 17:00

Dalyvių skaičius: iki 12

Kaina: 290 Eur

Registracijos-paklausimų forma

Įveskite žemiau pateiktus simbolius
captcha